Bine ai venit pe JAKI.RO, aboneaza-te sa afli ultimele noutati si promotiile noi
Bine ați venit!
Tot ce te pune in miscare te face mai puternic
Categorii

0

Categorii

Condiții retur

Returul produselor

Conform Ordonantei de Urgenta 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative, consumatorul beneficiază de o perioadă de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanţă sau dintr-un contract în afara spaţiilor comerciale, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere. Singurele costuri care cad in sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor. In acest caz, Clientul se obliga sa notifice SC JAKI SRL, intentia sa de a returna produsele achizitionate, prin orice mijloc de comunicare scrisa (e-mail / fax etc.) in termen de maxim 14 zile calendaristice de la primirea produselor.

Clientul este responsabil sa se asigure ca produsele se vor returna in maxim 14 zile calendaristice. In caz contrar SC JAKI SRL poate refuza coletul.Termenul este respectat dacă produsele sunt trimise înapoi de consumator înainte de expirarea perioadei de 14 zile.

Clientul trebuie sa ne furnizeze un cont bancar in care valoarea produselor se inapoiaza.

In orice situatie de returnare a produselor (chiar si cand returnarea ii este imputabila SC JAKI SRL – colete deteriorate, produse gresit facute / gresit livrate, produse cu defecte de fabricatie), acestea trebuie sa fie in aceeasi stare, in ambalajul initial si impreuna cu toate documentele care l-au insotit (factura, certificate de garantie etc.).

Pentru comenzile platite cu cardul suma va fi returnata pe acelasi card utilizat la tranzactionare, in decurs de maxim 1-30 de zile de la acceptarea returului.

Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost livrate (in ambalajul original cu toate accesoriile si documentele care l-au insotit, fara sa prezinte modificari fizice, lovituri, zgarieturi, etc). Cheltuielile directe de returnare a produselor vor fi suportate de client iar rambursarea contravalorii acestora se va face in cel mult 30 de zile de la data denuntarii si numai prin transfer bancar. Produsele software (sisteme de operare, programe, aplicatii, antivrusi, jocuri, etc) nu se pot returna decat sigilate. Ruperea sigiliului atrage imposibilitatea returnarii produsului.

Consumatorul trebuie sa completeze un formular de returnare a produsulelor prezent la adresa: https://jaki.ro/retur.html  Serviciul nostru specializat va verifica toate datele completate de consumator.. O copie a acestei notificari ce poate fi tiparita de catre consumator din contul propriu, sau direct din emailul primit, trebuie semnata si atasata obligatoriu coletului ce contine produsele ce urmeaza a fi returnate. Acest document trebuie atasat coletului ce contine produsele returnate astfel incat el sa fie vizibil fara a desface respectivul colet.

Produsele ce urmeaza a fi returnate nu vor fi primite de catre serviciul nostru specializat decat corect amabalate in colete. Nu vom ridica colete de la oficiile postale. Pentru expedierea coletelor va rugam sa folositi servicii de curierat. Nu primim la retur produse neambalate. 

In momentul sosirii coletelor in serviciul nostru specializat se va face o scurta verificare vizuala a coletului in prezenta curierului. Daca se constata urme de loviri sau manipulari defectuoase ale coletului, sau daca starea acestuia nu este impecabila din punct de vedere al integritatii, se va face un proces verbal care sa semnaleze aceste probleme si o copie va fi inmanata curierului. Toate coletele primite si care respecta aceste conditii de returnare vor fi desfacute si fotografiate pentru a consemna starea la receptie a produselor din interior, si pentru a verifica daca starea produselor este identica cu starea lor din momentul completarii formularului de returnare (in momentul completarii formularului, pe baza asumarii raspunderii, clientul trebuie sa consemneze starea produselor in scris si/sau prin fotografii). Orice inadvertenta intre starea declarata de consumator la completarea formularului de returnare si receptia propriu-zisa a produselor de catre personalul nostru specializat va conduce respingerea returului produselor, clientul fiind raspunzator de transportul acestor produse pana in sediul nostru specializat.

Clientul va fi instiintat in termen de 72 de ore de la primirea coletului de aceasta situatie si va putea alege daca primeste inapoi pe cheltuiala sa produsele neconforme cu declaratia sa si produsele care nu mai sunt in aceeasi stare in care au fost livrate initial clientului, sau daca accepta aducerea acestor produse la starea initiala. Societatea noastra poate percepe taxe suplimentare in cazul returnarii produselor uzate, deteriorate, fara ambalaj etc., sau care nu corespund cu declaratia clientului din momentul completarii formularului de returnare, pentru readucerea lor la starea initiala, care pot avea o valoare intre 0 si 50% din valoarea initiala a produsului, cu acordul clientului.

Cele mai vândute produse